15 Ocak 2011 Cumartesi

eyvah eyvah 2

Heyecanla beklediğim bir filmi daha izlemiş olmanın mutluluğu içindeyim hemde benim tarzıma hitap eden bir film, romantik komedi :)) Filme girmeden önce bu kadar güleceğimi tahmin etmiyordum, salon olarak koptuk tüm film boyunca. 1'inde de çok beğenmiştim ama ikincisinde ayrı bir hava var, oyuncular daha çok oturmuşlar kimliklerine. özellikle Demet Akbağ'ı çok başarılı buldum, Ata Demirer'de hakkını vermiş.

Ailece izlenecek harika bir film, çoluğu çocuğu toplayan gitmeli, hem şiddetten uzak hemde yok denecek kadar az küfür içeren bir film. Bu zamanda ailece izlenecek bir komedi filmi bulmak gerçekten zor.

En koptuğum sahne ise komutanın kızına dönüp "çalgıcı karısı müjgan, müjgannn, müjgaaaaaaaannnn, müjgan" demesiydi, tabi bide arabayla çarptıkları köpeğe ilk yardım yapılması :)) karnıma ağrılar girdi gülmekten.

Komedi türünden hoşlanan herkese tavsiye ederim, küfürsüz bel altı espriler olmayan izlenecek bir film, özellikle film öncesinde bir eğlence merkezinde yerinizi ayırtın ki filmden çıkınca gidecek boş mekan aramayasınız :))

http://www.e-fizy.com/Demet-Akbag-Fasulye--2011-Remix--BPzrpFCnVyE.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder