7 Aralık 2010 Salı

yolcu yolunda gerek

sevmek eskidenmiş güzelim sanki yıllar öncesinde kalan, aşkımız bir masalmış birtanem düş yerine gerçekmiş yaşanan ... bitti denen yerden başlamak ve gözlerini açmak yeniden ...

tam bitti herşey yoluna girdi unuttum gitti derken en ufak bir kelimenin, resmin, mekanın herşeyi altüst etmesi ne kadar acı bir durum. Atlattım yeni bir hayatım var umutlarım beklentilerim var diye düşünürken birden herşey puff oluyor ve başa dönüyorsun :( ama geç farkediyorsun ne sen aynısın nede bıraktıkların uzaklaşmışsın hepsinden hepsi yabancı herşey yabancı. aynı olan tek bir şey var oda sen :))

http://fizy.com/#s/1agmiv

1 yorum:

  1. Sayın Ayşegül İkbal, yukarıdaki yazınızı çok güzel buldum. anlattıklarınızı bire bir aynen yaşadım, 50 yıl öce kaybettiğim okul arkadaşlarımı internet sayesinde tekrar buldum, dediğiniz gibi, ne ben aynıyım nede bıraktıklarım,, uzaklaşmışım hepsinden, her şey yabancı, aynı temeller üzerine bir daha tekrar kuramıyorsun binayı, aynı olan tek bir şey var oda benim, hala aynı özlem ve sevdalı,

    YanıtlaSil