2 Aralık 2010 Perşembe

oki doki toki :))

Bu sabah uyandığımda başımın üzerinde bir lamba gördüm. Evet yeni bir gün aydınlanma zamanı hiç kaçırırmıyım bu fırsatı. Apar topar yarım yamalak işe gitmek için hazırlanırken bir elimde çanta, bir elimle botlarımı giymeye çalışıyorum bu arada koltuk altımda bir dergi. Koştur koştur yetiştim minübüse. Açtım dergimi koyuldum okumaya. Dün gazete bayiinde Aktüel dergisini bulamadığım için Fortune dergisi aldım, hain abim çaldı akşam dergimin ekini. Aralık ayında Emlak Özel Sayısını çıkarmış. Ben bu dergiyi Yağmur'a vermeliyim emlakçı olan o :))
Evet konumuzun başlığı Toki Projeleri. Toki başkanı Erdoğan Bayraktar Toki'nin amacının 2011'e kadar 500 bin konut üretimine ulaşmak olduğunu söylemiş. Toki'nin karnesinde 2003 yılından bu yana kadar 460 bin 79 konut yapılmış, bizde Toki'ye yazılmıştık bi ara yapımıda başlanmış hayırlı uğurlu olsun :))

Bayraktar Türkiye'nin tamamında 16,5 milyon konut olduğunu bunların 13 milyonunun kasaba ve şehirlerde bulunduğunu, 2,5 - 3 milyon konutunda acil dönüşüm ve yenilenmeye ihtiyacı olduğunu belirtmiş. Anadolu'da emlak piyasasında yükselişler en fazla KONYA ve Kayseri'de olmuş, Aksaray, Niğde, Karaman ve Ankara'da bu iki şehri takip ediyormuş. Konya'yı neden büyük harflerle yazmış olabilirim bilin bakalım. Bu kadar toki yeter, herkese bol konutlu günler :))

Selim bu şarkı senin için;
http://fizy.com/#s/126hy8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder