28 Kasım 2010 Pazar

bir hafta sonu daha bitti

Bir hafta sonunuda bitirdik. Dün akşam arkadaşım Engin'in doğum günündeydik Üsküdar'da. Gece geç saatte gelmenin vermiş olduğu yorgunlukla bütün gün yattım. Hala da yorgunluğumu atabilmiş değilim. Yarın iş var yine sabah ezanlarıyla birlikte kalkmak lazım :))

Her son yeni bir başlangıçmı gerçekten, yoksa biz kendimizi mi bu şekilde avutuyoruz. Bugün bir karar daha aldım bir olaya daha son noktayı koydum. Mutlumuyum hayır ama elimizde olmayan şeylerden dolayı acı çekmiyormuyuz zaten. Nedir bu insanların insanlardan çektiği anlayabilmiş değilim. Bir insan neden başka bir insanı üzer, kırar. Kişisel bir sorun olarakmı algılamak lazım?? Bilerek veya bilmeyerek belki bende hayatımdaki bir çok insanı üzdüm bunu kendim kırıldıkça daha iyi anlıyorum. Ve işte Gülay'ın eşsiz yorumu :

http://fizy.com/#q/gülay+istanbul+ağlıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder