15 Kasım 2010 Pazartesi

bayram temizliği

Bitmek tükenmek bilmeyen bayram temizliğinden sonra yorgun ve bitap düşmüş ben geçtim bilgisayarı karşısına. Bu bayram öncesi temizliklerine karşıyım, bi insan temizse zaten temizdir. Ne gereği var temiz yerleri bir daha sil bir daha sil. Tabi bunun bide yöntemi var :) Önce koltukları bir güzel yerlerinden kıpırdaıp altlarını elektrik süpürgesiyle sileceksin, tabi bir kız kardeşiniz varsa siz şanslı sayılıyorsunuz veya anneyseniz ve yardım edecek bir kızınız varsa. Benim kız kardeşim yok ve annede değilim. Evet ben o zavallı tek kız çocuğuyum :( ama böyle söylediğime bakmayın tek kız çocuğu olmanında süper yanları var :). Nerde kalmıştık hatırladım koltukları çekip elektrik süpürgesiyle süpürdükten sonra kovanızı hazırlayıp başlıyorsunuz bir ileri bir geri silmeye. Silme işi bittikten sonra biraz havalandırmalıki yerler kurusun. Onuda başardık sıra geldi koltukları geri çekmeye en sevmediğim bölüm ittir kaktır o işide hallettik yaşasın yaşasın bir oda temizliği bitti diye düşnürken tam bakıyorsunuz tozları alınacak masalar sehpalar vitrinler karşınızda sizi bekliyor azıcık bir surat asıklığından başlıyorsunuz toz almaya, E tabi bunun içinde yeni bir kova ve birde bez lazım.  Yer silme işlemi ileri geri şeklinde olmasına karşın toz alma işlemi neden dairesel şekilde oluyor anlamıyorum yada neden sağa sola şeklinde olmuyor ?? Off buda bitti zar zor aman Allahım daha camlar duruyor hayırrrrrr en sevmediğim iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder